Cuba Try Test Teng0k

Sabtu, 7 Mei 2011

ditarik Bogel disebabkan keatagihan Internet

Jangan asik lepak depan PC

berikut adalah c0ntah insan "mithali" mndidik anaknya...seorang bapa yang dah tak tahan dengan kedegilan anaknya yang tahi internet. Lu Tan ( 39) pada kepada Xiomeng (14). Pada awalnya Lu Tan membuang komputer milik keluarga dengan harapan Xiomeng tidak akan ketagih bermain permainan kompter. Tetapi sangkaannya meleset. Xiomeng pergi pula ke kafe berinternet untuk bermain game. Tak cukup dengan itu Xiomeng juga mencuri untuk memenuhi kepuasan nafsu gila gamenya. Xiomeng pada awalnya dibogelkan sebelum bajunya digunakan bagi mengikat tangannya. kemudian Xiomeng ditarik dengan telanjang b0olat d depan khalayak ramai by Lu Tan.

Kejadian ini berlaku di Provinsi Guagnxi Zhuang beberapa minggu lalu dan mendapat kritikan dan pujian netizen China. Ada yang merasakan Lu Tan sudah melampau menarik anak lelakinya secara bogel ditempat terbuka. Bagi mereka tindakkan memalukan ini terlalu melampau. Ada juga yang merasakan Lu Tan adalah bapa contoh dan Xiomeng yang degil keparat dan harus diajar who is the boss. Jadikan ini sebagai ikhtibar kepada kaki internet neyh..yg mna mak pak kaki tempreature tu..lbih baek d0k umah tng0k tb..kl0 ktagih sgt pnjam la enset mak k0rang..main la game snake..





Laporan asal Daily Mail

3 ulasan:

  1. khalis nasihatkan better copy gambar sahaja..kemudian buat stail penceritaan sendiri. sebab artikel ni memang di copy 100% dari blogserius..sebagai blogger baru, kita patut bina identiti..maafla kalau salah kata..

    BalasPadam
  2. maafla bang..sy sja2 maen bl0g neyh..x da lebih sgt2 p0n..sy c0py maklumat share ngn kwn2 sy ja..maaf kl0 slah slap..:)

    BalasPadam